FANDOM

Tigershark (z ang. tiger - tygrys, shark - rekin) - invizimal dżungli, pół rekin, pół tygrys.
Tigershark

Tigershark Max (z okładki pierwszej części)

Władca Invizimali mrocznych jak i zwykłych.

ŁowyEdytuj

Tigershark'a nie trzeba łapać w tradycyjny sposób. Można go znaleźć w każdej z trzech części. Jest on zazwyczaj nagrodą w klubie bitewnym, lecz w drugiej części aby go złapać wystarczy jedynie załadować dane z pierwszej części gry, po tym jak Jasmin informuje cię o tym na końcu gry podczas walki z Campbell'em. Warunek jest taki, że masz w posiadaniu pierwszą część gry. W pierwszej części jest on dostępny pod koniec gry, kiedy Campbell zostaje pokonany. Jasmin informuje cię że w jej rodzinnych stronach, okoliczni łowcy invizimali znaleźli mityczną istotę przypominającą tygrysa oraz rekina. Jest on nagrodą w tutejszym klubie w Bombaju. Nie zawsze jest ten invizimal, pojawiają się też inne np. Zaphyra. W trzeciej części również trzeba zawalczyć aby zdobyć Tigershark'a.

CharakterystykaEdytuj

Tigershark występuje w grze w 6 designach, ale w tym artykule skupimy się na trzech z nich, bo pozostałe należą do mrocznej wersji Tigersharka.

PupEdytuj

Tigershark w wersji pup chodzi na czterech łapach i wyglądem przypomina młodego rekina. Jego sierść jest koloru pomarańczowego, miedzy którą pojawiają się czarne pasy. Ma podłużną głowę, kształtem przypominającą tą rekina. Na końcu ogona ma płetwę którą zwykle mają rekiny i inne ryby. Posiada też widoczne skrzela na szyi.

ColtEdytuj

Gdy mamy Tigersharka na poziomie colt, możemy zauważyć zmiany nie tylko w wyglądzie invizimala, ale i również w jego charakterze. Jako colt jest bardziej agresywny, szybszy oraz zwinniejszy. Jest prawie taki sam jak na poziomie pup.

BiografiaEdytuj

Tigershark to invizimal, którego chcą złapać wszyscy myśliwi, ale tylko nielicznym z nich udaje się go ujarzmić. Przez ponad tysiąc lat ta istota inspirowała legendy w Indiach i na Sri Lance. Tigersharki mogą walczyć wszędzie, mogą stawać do otwartego boju, skradać się i pływać. Są zdolne do wszystkiego! 

CiekawostkiEdytuj

  • Mimo iż jest władcą invizimali, Mroczny Ice Lion miał większą rolę w drugiej części niż Tigershark. 
  • Jedynie w wersji Max, Tigershark jest zdolny do stania na dwóch łapach. 
  • Najsilniejsze Fusion pochodzą właśnie od Tigersharków.
  • Idealną mutacją Tigersharka jest: A28 i B13