FANDOM

SMOKI

W grze Invizimals występuje 16 smoków.

Smok gwiezdny pup (METAL)- Wykorzystując tego Invizimala w bitwie zyskasz podziw przeciwników , bo to symbol najlepszych łowców morskich. Gdy przejdzie ewolucję ,zmiażdżysz rywali.

Smok Gwiezdny Colt (METAL)- Każdy, kto będzie z tobą walczył , zapamięta tę bitwę na długo jako nadzwyczajne wydarzenie i będzie opowiadał : ,,Pokonał mnie Smok Gwiezdny Colt!"

Smok Gwiezdny max (DIAMENT) - Smok Gwiezdny Max jest marzeniem każdego morskiego łowcy. To Invizimal najbardziej pożądany i najtrudniejszy do wytrenowania.Smok gwiezdny max ma moc uleczania innych -ciekawostka, colt też posiada taką umiejętność, lecz jest w tym słabszy, pup nie posiada takiej umiejętności.

Smok skalny max (ZŁOTO) Nikt,absolutnie nikt nie zdoła wyrządzić smokowi skalnemu krzywdy. Najlepszy skalny invizimal nie ugnie się nawet przed tytaniczną siłą Smoka gwiezdnego.

Smok Morski Max (ZŁOTO) -niewielu wie, że także w oceanie żyją smoki. Starożytni żeglarze nazywali je wężami morskimi i opowiadali legendy o ich zaciekłości.

Smok Pustynny Max(ZŁOTO) - Moc pustynnych Invizimali przejawia się w jedyny spośród wielkich smoków , żyjącym na pustyni. Jego wielką zaletą jest obrona, a siłą - płomienie.

Smok Błyskawicy Max (DIAMENT)-Za każdym razem, gdy grom uderza w ziemię- oto Smok Błyskawicy w swoim niepohamowanym gniewie. Wyobrażasz sobie, jakie ma pokłady energii, których może użyć w bitwie?

Niestety, z powodu ograniczonego miejsca nie możemy opisać 16. smoków. Zapraszamy na invizimals.wikia.com