FANDOM

Kriller Edytuj

Kriller to Invizimal wody. Nie posiada mrocznego odpowiednika (Dark).

Kriller PUP Edytuj

Ewolucja Kriller powyżej etapu PUP ma sens tylko jeśli planujesz dojść do poziomu MAX. Na szczęście nie jest to trudne zadanie, bo Kriller dobrze się broni i rzadko przegrywa z innymi Invizimalami na swoim poziomie.

Atak: 100

Obrona: 350

Ataki: tnące, dźwiękowe

Liczba żyć: 1

Wygląd Edytuj

Na etapie PUP, Kriller ma dwie niebieskie płetwy bo bokach z wybrzuszeniami i dwie małe, również niebieskie, ale w pomarańczowo białe wzorki na ogonie. Przypomina trochę wieloryba. Ma żółtawo jasnozielone oczy i ciemnozielony grzbiet. Ogon jest jasnozielony z ciemnozielonymi, pomarańczowymi i białymi wzorkami. Kriller posiada charakterystyczną, dużą niebieską wargę. Jego podbrzusze jest w jasnozielone, pomarańczowe i białe wzorki oraz w przypominający szachownicę, ciemnozielony i niebieski wzór.

Kriller COLT Edytuj

U Kriller COLT zaczyna pokazywać się mocna obrona. Jeśli jednak uda się go pokonać, znaczy to, że musisz jeszcze popracować nad jego umiejętnościami.

Atak: 350

Obrona: 500

Ataki: tnące dźwiękowe

Liczba żyć: 2

Wygląd Edytuj

Kriller COLT prawie niczym nie różni się od siebie w wersji PUP. Warga jest przerywana dwoma paskami jasnozielonego. Na płetwach na ogonie znikają wzorki a pojawiają się jasnozielone i pomarańczowe plamki w ciemnozielonej obwódce, zaś na płetwach z boku ciała widać jasnozielone bąble. Wzorek przypominający jest bardziej widoczny pod ogonem. Grzbiet z zakończonego trójkątami zmienia się w pokryty przypominającymi kolce wypustkami. Kriller COLT posiada bardziej wyróżnione oczy. Wór na grzbiecie z wypukłości przemienia się w coś przypominające błonę.

Kriller MAX Edytuj

Widok atakującego wieloryba wielkości Krillera MAX nie należy do częstych, ale wystarczy poczekać na odpowiedni moment, by zaskoczyć przeciwnika wielką siłą tego Invizimala.

Atak: 650

Obrona: 700

Ataki: tnące dźwiękowe

Liczba żyć: 3

Wygląd Edytuj

Od Kriller COLT różni się tym, że cała jego warga jest przecinana jasnozielonymi odstępami. Plamki na płetwach ogonowych zmieniły swoją ilość z 4 na 6 i teraz jest jasnozielona i pomarańczowa w białe wzorki z ciemnozieloną obwódką. Podbrzusze i grzbiet tak jak u Kriller COLT dzieli jasnozielony pas z ciemno i jasnozielonymi plamkami.

Źródła: Edytuj

Informacje z kart Invizimals oraz z obrazu ze strony ,,www.completatualbum.cl".