Wikia

Invizimals Wiki

Invizimals: The Alliance

Dyskusja0
16stron na
tej wiki

Invizimals: The Alliance - czwarta odsłona serii Inzivimals i zarazem pierwsza gra z tej serii wydana na konsolę PS Vita. Premiera jest planowana na grudzień 2013.

Nowości Edytuj

Twórcy wprowadzili wiele nowości i poprawek do systemu rozgrywki, pamiętając o wykorzystaniu najważniejszych zalet Vity, takich jak ekrany dotykowe, żyroskopy oraz wbudowana kamera z mikrofonem. Tytuł łączy się na wiele sposobów z platformowo-zręcznościową grą Invizimals: The Lost Kingdom na PlaySation 3, pozwalając na wymianę stworów oraz rozgrywanie wspólnych walk. Podobnie jak w przypadku poprzednich części Invizimals, zadaniem graczy jest wyszukiwanie tytułowych kolorowych stworów, a następnie trenowanie i przygotowywanie ich do walki. Produkcja w całości opiera się na wykorzystaniu technologii rzeczywistości rozszerzonej. Na ekranie konsolki widzimy więc obraz z kamery urządzenia. Używając papierowych karty AR, które możemy położyć w dowolnym miejscu pokoju czy nawet na ulicy, gra jest w stanie wygenerować trójwymiarowe model stworków, poruszających się po rzeczywistym otoczeniu. Pojedynki z innymi Inzivimalsami możemy rozgrywać w trybie singleplayer jak i multiplayer, nowością jest wprowadzenie możliwości jednoczesnych starć czterech graczy.

Galeria Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki